نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 2 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 2 )

با جدایی توز از یوونتوس ، نقل و انتقالات یووه وارد فاز جدیدی شده است و حالا همه منتظر واکنش ماروتا و پیدا کردن یک جانشین مناسب و کارآمد برای گلزن تیم هستند .

پائول بارجیجا کارشناس "SportMediaset " امروز در مورد اهداف یوونتوس و احتمالات آن اینگونه گفت :

- توز رفتنی است و یوونتوس آماده برای جذب ماریو مانژوکیچ است، اما در این بین باشگاه بدنبال بدست آوردن پول از طریق فروش یورنته است که تاکنون پیشنهاد خوبی برای او دریافت نشده .

- گزینه دیگر یووه برای خط حمله و جایگزینی توز، ادینسون کاوانی است . مهاجمی که در حدود 10 روز قبل اعلام کرد از پاریس سن ژرمن جدا خواهد شد اما اکنون گویا شرایط او در این تیم بهتر شده است. همچنین ابراهیموویچ که او هم شرایط مشابه کاوانی داشته .

- تا انتهای هفته احتمالا انتقال برردی و زازا به یوونتوس قطعی می شود، اگرچه هنوز هم صحبت هایی در مورد ماندن این دو برای یک فصل دیگر در ساسولو وجود دارد اما بعید است که آن ها بمانند .

- برای خط هافبک آلگری تاکید زیادی به جذب اُسکار دارد . چلسی برای فروش او حداقل 30 میلیون یورو خواسته بود که یوونتوس در حال مذاکره با این باشگاه بود اما مورینیو دستور توقف مذاکرات را داد ! گزینه دیگر نیز مختاریان است که دوباره مدنظر یووه قرار گرفته است .


بر طبق آنچه که سایت " CalcioMercatonews.Com " منتشر کرده است جوزپه ماروتا برای مذاکره با باشگاه اتلتیکو مادرید فردا در شهر مادرید خواهد بود. یوونتوس بطور جدی بدنبال جذب مانژوکیچ است و گفته می شود قرارداد احتمالی او 4 ساله و با دستمزد 3.5 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود .

پیشنهاد یووه به اتلتیکو برای جذب مانژو 15 میلیون یورو و درخواست باشگاه اسپانیایی 20میلیون است و با توجه به رابطه خوب میان دو باشگاه پیش بینی می شود که در نهایت برای انتقال مانژوکیچ به بیانکونری بر سر 17 میلیون توافق حاصل شود .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: